Garancija

Mi, Topstar GmbH i NEKA d.o.o., dajemo garanciju pod sljedećim uslovima:

Na koje proizvode se odnosi garancija?
Garanciju dajemo na naše proizvode iz linija “TOPSTAR i PROJEKTI”.

Koliko traje garantni rok?
Za proizvode iz kategorije “TOPSTAR” nudimo garanciju u trajanju od 36 mjeseci, a za proizvode iz kategorije „PROJEKTI” 60 mjeseci od datuma kupovine.

Šta je obuhvaćeno garancijom?
Garancija se odnosi na sve nedostatke u materijalu i izradi, pod uslovom da se predmetni nedostatak može potvrditi testiranjem. U tom slučaju mi dostavljamo zamjenu za neispravne dijelove. Vi snosite troškove dostave samo u slučaju da obavijest o dijelovima utvrđenim kao neispravni i neispravni od nas primite više od šest (6) mjeseci nakon kupovine. 

Šta nije obuhvaćeno garancijom?
Ako pregledom ne utvrdimo nedostatke, garantni zahtjev se neće uvažiti.

U tom smislu, nećemo pregledom potvrditi – odnosno uvažiti garantni zahtjev – ukoliko je Vaš zahtjev zasnovan na:

– specifičnim obilježjima prirodnih proizvoda: posebno nijansi u strukturi ili boji elemenata od kojih je proizvod izrađen, npr. drveta ili kože,
– neuobičajenoj pohabanosti potrošnih dijelova (npr. u slučaju točkića i tekstilnih presvlaka) – za osnovicu se uzima 8 sati upotrebe dnevno – u slučaju intenzivnije upotrebe proizvoda (npr. rad u smjenama) garancija se proporcionalno umanjuje,
– nepažljivoj upotrebi (npr. oštećenja od udara, cijepanja ili rezanja),
– nepoštovanju uputstava za upotrebu, propisa o bezbjednosti i održavanju,
– nepravilnoj upotrebi,
– ekstremnim klimatskim uslovima (npr. ekstremno visoke temperature i/ili vlažnost),
– ili oštećenjima prouzrokovanim prirodnim nepogodama (npr. udar groma, voda, požar, mraz).

Gdje važi garancija?
Garanciju nudimo u skladu s našim garantnim uslovima ako ste kupili i koristite naš proizvod u Bosni i Hercegovini.

Da li se garancija može produžiti?
Ne, garancija se ne može produžiti.

Također: garancija se ne može prekinuti niti produžiti ukoliko mi dajemo garanciju ili ako Vi podnesete garantni zahtjev.

Kako se ostvaruju prava iz garancije?
Molimo da nam dostavite dokaz kupovine ili garantni list, što možete učiniti i putem e-maila:

E-mail: info@neka.ba

Da li se ovim ograničavaju zakonom propisani uslovi garancije?
Ne, zakonom propisani uslovi garancije se ne mogu ograničiti ovom garancijom. Ukoliko smo Vama individualno dali garanciju – izričito i u pismenom obliku – u individualnom slučaju, to ne ograničava ovdje datu garanciju.